23 Aralık 2014 Salı

ağlarım

Yanlız geldik bu dünyaya yanlız gidiyoruz bir kez daha anladim
Es çocuk ana kardaş hepsi uzak  bizde yanliz
Ben bu kadar yanliZ bu kadar kimsesiz hissediyorken kendimi kime anlatsamda derdimi yine onunla mucadelemde yanlizim
Bir akil da istemiyorum aslinda
Bir umut istediğim sadece bu isten bu sıkıntıdan kurtulabilirsin umudu.
Umutlarim tükendi elde var sıfır
Yenilerini toplayana kadar toparlanana kadar umutsuzum yanlizim
Belki bir kaç saat sürer belki yıllar simdi yok
Oysa bu sabahta durum ayniydi bugün olmadiki bu hep böyleydi bir an unutmusum bir an normal sanmisim heyhat!
Sen bu yükü her daim tasimaya memursun
Belki de hayattaki tek görevim bu asli vazifem
Anne olmak yani
Ben hep yüklenen bir hamal
Ben her daim koca bir deniz gibi durgun olmaliyim
Bu dalgalari sondurmeli
Herşeyi kucaklayan yine ben olmaliyim
Ne yapacagimi biliyorum da nadil yaparim onu kaybettim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder