18 Ocak 2012 Çarşamba

elbiseye dönüşen teyze trikosu






bu kız kardeşimin uzun zaman önce giyemiyorum sen giy diye verdiği iyi bir içli dışlı triko takımın içi
bende durup duruyordu hiç giymedim yalan yok 
bu değerlendirme fikirlerinde malzeme ararken nereleri deşmedim ki
elime bu geçince baktım kızımın boyuna tam uygun



süslemek için keçe kullanmaya çalıştım ama;

ilk keçe denemem bir hüsran 
meğer çiçek kesemezmişim ben!

etek uçlarında çiçekler yapacaktım baktım bu iş rastgele olmayacak
 kalıp çıkardım ama bakın ne oldu 




kırptım kırptım kuşa döndü
bende pes ettim etek ucuna damlacıklar filan yaptım işte
keçe için tavsiyem o ki benim gibi merak sardıysanız az daha bekleyin ben öğreneyim detaylı anlatırım.


koltuk altlarından daraltıp ufak süslemeler yaptım 
işte böyle bir cicimiz oldu
rastgele daireler kesip çakmakla hafifçe kenarlarını yaktım.
dikerkende ahşap boncuklar kullandım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder