18 Ocak 2012 Çarşamba

ıvır zıvır çantası





bu fikri kırmızı minderden aldım.
geçen aydan beri tapmak istiyordum çok iyi bir fikir. 
çocukların tokası
hatta bebe aspirini,
toplu iğne,
çatal iğne
ufacık bir tarak,
çengelli iğne,
not  kağıdı,
kalem,
vb..
vb...

şimdi aklıma bu kadarı geldi
bunlar bizim gibi şehirler arası yolculuğa sıkça çıkıp olmadık yerde 
 'ne yapsam,nereden bulsam'
diye düşündüğünüz her şeyi bir arada taşıyabileceğiniz,
çanta değişimleriniz esnasında kolaylık sağlayacak bir ufak çantacık.
yapılışıda çok kolay


asıl malzeme hazır alınmış bir fırın tutacağı ve kilitli buzdolabı poşetleri
tutacağın kenarındaki askısını kesin.
ikiye katlayıp ortasını hizalayın.

buzdolabı poşetlerinden ben 3-3 6 tane kullandım.
3 tanesinin fazlasını kesin birbirine iğneleyip makinede dikin.sonra aşağıdaki gibi yerleştirip zikzak ayarında tam ortasından dikin.




temiz olası için katlayarak diktim.


 yukarıdaki gibi oldu



kapatmak için bir lastikte olabilir bir ipte zik zak ile tuturdum.


üstüne pembe keçeden parça kesip zikzaklı kısmı kapattım.

aslında dış kısmınıda keçeden çalışabilirsiniz.
veya evde olan kumaşlardan biraz dik duran kot kumaş mesela 2 kare kesilip yapılabilir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder