10 Ocak 2012 Salı

dikiş zamanı




 bugün sabahtan kahvaltıya arkadaşım geldi.
öğleden sonra kızıma elbise diktim
yemek yaptım saat 18,30 19,30 arası yemekten hemen sonrada oğluma yelek diktim


?????

bilmiyorum. şu anda da omuzlarım ağrıyor artık ama hala yüklemeye çalışıyorum fotoları

insanın böyle zamanları oluyor dimi
hangi işe atlayacağını bilemediği
iş aşkının onu sardığı zamanları değerlendirmek lazım demi ama???


önce amacım oğluma yelek yapmaktı.
kızıma örgü ve elbise durumlarımdan sonra anladım ki tehlike çanları çalıyor.
bir elbise daha dikmeden ona yelek dikicem dedim
 ama olmadı...


kızım bu  buluzu çok seviyor ama küçüldü
geçen gün baya ağlamıştı giydirdim ama anladım ki yenilenme zamanı gelmiş.
hemen etek kısmındaki fırfırı kesip araya uygun bir kumaş aradım


daha önce çok giydiğim ve çamaşır suyu lekesi yaptığım kotumu çıkardım.
dikiş yerlerinden kestim ve 10cm lik şeritler kestim.
yine eski bir kırmızı tişörtüm astar olmaya niyetlendi.



bir kaç denemeden sonra işin kolayını budum 
dikişini büzgü aldıktan sonra böyle yaparsanız temiz oluyor.ve aynı anda hem dikmiş oluyorsunuz.




işte böyle açılmış hali

yandaki ise saç andı bir parça kumaş vardı onuda diğer parça kumaşlar ile örüp saç bandı şeklinde değerlendirdim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder