28 Mart 2012 Çarşamba

esranın resimleri



kızım nisan ayında 3 yaşını dolduracak 
ne zaman  büyümüş benim kızım resim yaparmış
hatta hikayesini de anlatırmış
mesela benim kızımın ilk resminde ben yatakta yatıyorum.
kafamın altındaki dikdörtgen yastık
ben hastaymışım esra doktor beni iyileştiriyormuş


üstteki resim ise kafası yeşile boyanmış kısım beni kahkahalara boğdu
bu arkadaş böyle oturmuş çiş yapıyor
alttaki çiş miş
oturma şeklide klozet yani







üstteki ise sanırım deniz remi ahtapotlar bol bol var siyah kalemle çizilmiş
mor olanlar balıkmış
esra yazısının üstüne benim adımı yazmış



bu da abisi içinmiş
bu gün tüm gün resim yapan kızım çok mutluydu benide çok şaşırttı
yaptıklarım arasında annelikte olduğu için paylaşmak istedim


2 yorum:

  1. Hayal gücüne hayran kaldım minik prensesin:)
    Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun teşekkürler bende şaşırdım ve hatıra kalsın diye paylaşmak istedim.

      Sil