21 Nisan 2013 Pazar

zebra tunik





bu kumaş geçen sene alıpta evirip çevirip ne yapsam diye rüyalarıma giren kumaştı
kestim iyikide diktim çok kullanışlı oldu
siyah kalın penyeden bebe yaka yapıverdim

dikeli çok oldu aslında 
hergün mutlaka yeni yayınları okuyorum ve neler yaptığınıza bakıyorum 
yayın hazırlamak fotoğraf çekmek zor geliyor



9/2012 burda modelli elbise benim tukiklerimde hep kullandığım kalıp oldu
şiddetle tavsiye ediyorum tam oturmuyor ama potta durmuyor
kolu ise dar kol yazlık için ideal
şimdilik bu kadar yeni yayınlarla devam edeceğim inşallah

4 yorum:

  1. Kumaşınız çok güzel, modelde tam uymuş...Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. çelik penye ıle dıksek bu kalıbı nasıl olur kı ummuhan ablacım :) bu arada ben senı ızlemeye aldım senı de bana beklerım :)

    YanıtlaSil
  3. çelik penye fikriniz ve diktiğiniz tunik gayet güzel olmuş ellerinize sağlık nedime hanım

    YanıtlaSil