20 Aralık 2011 Salı

kızıma yeni cici


annesinin eski eteği kızına yeni elbise oldu




elimde kalıp yokken beni biraz uğraştırdı ama dün gece bunu bitirince bu sabahta kendime bir tunik kestim.bakalım o ne zaman bitecek.
bu elbiseyi keseli belki bir ay olmuştur. ama dün bitti.bir misafir gelecek diye toplanınca dikiş kaldı. bazı işler öyledir düzeni bozulmasın ister.

dikiş kursuna giden bekar genç bir kızdım bu kumaşı gördüğümde. kumaş dükkanından çeyizciye dönen dükkanda bir kaç top kumaşı yığmışlar tezgahın birine bende onların arasından seçmiştim.eski yünlü kumaşlardan.tiril tiril bir A pile çan etek diktim.yıllarca giydim. evlendim anne oldum sonra bir daha anne oldum gün geldi kızıma saklamışım meğer.

   bu blogu açtığımdan beri anladım ki ne çok şey yapıyormuşum ben
 bu sabah dikiş diktim sonra portakallı kek yaptım. akşamda aşure .evet evet aşure yaptım.
baktım muharrem ayı çıkıyor dün gece elbiseyi bitirince yatamadan malzemeleri ıslattım. bu gün dikişe zaman ayırınca kaldı akşam yemeği ertesine aşure.
komşusunda gece 10da aşure alan var mı?benim komşularım bu gece aldı da :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder