17 Aralık 2011 Cumartesi

kızımın elbisesi




benimde 'ben pembe giycem' diyen bir kızım var.
oglumda hiç böyle durumlar yaşamamıştık ama daha 2,5 yaşındaki kızım her sabah kendi kararveriyor ne giyeceğine.



bende ona daha önce örüp hiç giydiremeden söktüğüm fuşya iplerden bir elbise ördüm.sıcacık ve çok şirin oldu 






önce giydiği elbiseleden birinin gazete kagıdına kalıp çıkardım. o ölçüde biraz daha geniş ve biraz daha uzun olacak şeklde örmeye başladım.çizgili örmeyi çok seviyorum hem zevkli oluyor hem hoş gözüküyor. basenlerden daraltarak beline geldim. belde ise her 10 ilmekten sonra kesme yaptım 2 sırada 1er ilmek kestim . tek sırada 2 ilmekte kesilebilir.böylelikle beline tam oturmuş oldu.





yaka her zaman en sorunlu yerdir benim için hep tekrar tekrar örerim kafalardan geçmez.çocuk ağlar bir daha denemek için bile giymek istemez.ben de bu sefer yakayı omuzdan açıp altına ilmek çıkararak pat ördüm. tam oldu hem yaka açık olmadı hem kızım
problem çıkarmadı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder